baños the place to be - Reisverslag uit Baños, Ecuador van robby handgraaf - WaarBenJij.nu baños the place to be - Reisverslag uit Baños, Ecuador van robby handgraaf - WaarBenJij.nu

baños the place to be

Door: robby

Blijf op de hoogte en volg robby

04 Maart 2008 | Ecuador, Baños

hey beste vrienden en vriendinnen

hier weer ff een update uit het heerlijk zonnige/warme en gelukkig al vele dagen droge baños.
sjeesus wat heb ik het hier best naar mn zin .
ik zou hier eigenlijk maar een dag of twee blijven,maar zo als dat gaat en het is fun.
ja dan blijf je gewoon ff langer.
kep hier een heel gezellige schot ontmoet
en twee duitse backpackers.
s avonds met een van de meiden ff wat gegeten en dat was een goed begin van mn baños avontuur.
het was zo gezellig dat ze de volgende morgen al weer op doorreis ging. haha
toen met de andere duitse aan de praat geraakt ze ging ff later klimmen.
katharina heet ze en ze heeft een prachtig klimmerslijf.
ik ben eerst naar een masagehuis gegaan.
dat heb ik al in jaren niet gedaan dus dat was een heerlijke tractatie voor me zelf.
toen ff wat siteseen in het dorp.
dr is hier zoveel te doen,je kan hier klimmen/raften/tracking/warmwaterbaden(thermal)/mountenbicking/yoga en relaxen.
ik kwam bij toeval tydens het fotograveren van de prachtige omgeving. op een locatie bij een brug,
kat tegen ze was aant klimmen op een meter of 30 hoog.
gelijk vele foto s van schuin bovenaf gemaakt.
ze was aardig in dr noppies toen ze de foto s zag.
maar dr is zoveel te zien en te doen.
en ik ben hier nu alweer 5 dagen en heb me nog geen moment verveeld.
ik ben al die tyd met kat op getrokken.
ze is zeer energie vol en ook heel sportief,dus een ideale ondernemende partner.
het eten is hier geweldig alleen de barstraat in niks.
alles is verschrikkelijk goedkoop.
voor een dollar heb je een ontbeit waar je ram vol van zit.
en lekker met allerlei verschillende soorten fruit.
s avonds uit eten voor 6 a 7 dollar.
heerlijk genieten van alles.
ik ben ook al een aantal keer yoga aant doen geweest.
good for the body and the mind.
morgen verlaat ik baños en ga naar tena.
een beetje meer richting jungele.
en daar is het raften nog mooier.
dus ik ben benieuwd!!!!

nou dat was het weer ff

greetz from baños equador
xx robby


  • 04 Maart 2008 - 19:42

    Brigitte Derogee:

    Hee Rob,
    Wat een te gekke reis ben je weer aan het maken. Leuk om te lezen hoe je je daar vermaakt! Geniet er nog lekker van!
    Bries x

  • 05 Maart 2008 - 09:53

    Anna :

    Niet zo veel tijd om te schrijven, lees wel alles ! Kus van je-zus xxx

  • 05 Maart 2008 - 10:52

    Mam:

    rob wat schrijf je leuk.
    alsof ik er zelf bij ben hoe jij geniet.
    liefs mam xx

  • 06 Maart 2008 - 08:38

    Lauraaaaa/jean:

    he robbie, gaat kat ook mee de jungle in? erug nieuwsgierig natuurlijk. ik ken banos niet, maar het klinkt goed. Robby en zich vervelen komt toch bijna nooit voor, waar je ook bent? Lekker dat je weer zo geniet. Wij zijn nu in kathmandu en gaan ook een tracking doen, moet alleen nog even aan mijn klimmerslijf werken. we hebben een zware trein/busreis gehad, dus we gaan vandaag eerst even bijkomen. geniet van alles om je heen, heel veel zoenen en knuffes.

    Hallo Rob.
    Great to hear that u are having a good time in Equador...
    Take it easy
    greetings Jean

  • 08 Maart 2008 - 23:01

    Kell:

    Robbie!!
    Heerlijk al die verhalen van je!!! Blijf vooral heerlijk genieten dan doen wij dan hier ook door je verhalen te lezen!!
    Dikke kussen Kel xxx

  • 09 Maart 2008 - 19:52

    Lewis:

    Klinkt allemaal super Robby!!

  • 09 Maart 2008 - 20:42

    Marcel:

    Hé Robbie,
    Wat heb jij het toch weer naar je zin! Helemaal geweldig zoals je schrijft. Als ik het lees krijg ik weer een hoop nieuwe energie. Wel nodig ook want ik ga woensdag lekker met het meisje (heerlijk zonder de kids) een paar dagen skieen in Oostenrijk. Ik zal m'n skimaatje als ik alleen door de meters diepe poedersneeuw glij missen. Gaan we zeker nog een keer doen....maar dat zeg ik al een aantal jaren. Hé doe voorzichtig en geniet van het goede leven. Groeten uit vies grijs maar vooral nat Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

robby

bolivia here i come

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 17557

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 06 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: