veel gedaan in deze korte tyd - Reisverslag uit Baños, Ecuador van robby handgraaf - WaarBenJij.nu veel gedaan in deze korte tyd - Reisverslag uit Baños, Ecuador van robby handgraaf - WaarBenJij.nu

veel gedaan in deze korte tyd

Door: robby

Blijf op de hoogte en volg robby

29 Februari 2008 | Ecuador, Baños

na savonds ff de bar street in geweest te zijn (salsa barretjes)
met een duitser die ik bij het internetcafe ontmoet had.
was niet zo druk daar
smorgens es ff uitgeslapen. tot 8.00.
lekker rustig mn ontbeitje genuttigd.
en om 11.00 bij invo balie met ana afgesproken om weer ff te siteseeing.
langs een school gelopen waar kids aan ut voetballen waren,en kon ut natuurlijk niet laten om ff mee te voetballen.
natuurlijk gelijk vrienden haha.
toen naar de grootste maagd van de stad gegaan boven op een berg(el panecillo)
ook weer een geweldig uitzicht en natuurlijk mooie foto s gemaakt.
toen ana gedag gezegd en naar machachi door gereist.
kwam daar om 21.00 aan ff gegeten en maar me nest gegaan.
smorgens vroeg op om naar el pedregal te gaan.
een gids bood ne aan om voor 10 dollar mee tegaan,maar ik ben zelf met de bus gegaan voor 0,50cent.
deze rit van drie kwartier de op was ook weer adembenement,
ik had geluk ik kon naast de chaffeur zitten met een dus ideaal zicht.
daar aangekomen de bus uit en de weg gevraagd,aan een voorbij ganger deze bracht mij 10 minuten hoger op .
bij een hotel restaurant waar ik ff ontbeten heb.
omdat ik nog een lage tocht voor de boeg had heb ik spagetti genomen.
voor de brood nodige energietjes he.
toen mn hiketocht naar controlpunta nord
van de vulkaan cotopxi.
tydens mn tocht liep de hond des huises met me mee.
ik probeerde hem weg te sturen maar hij bleef me volgen.
na twee uur bergop met mn nieuwe reis gezel aan gekomen bij controlpunta nord.
10 dollar entree.
net toen ik mn backpack weer op mn rug wilde slingeren, kwamen er twee fietsers bergafwaards om hulp.
hen 4weeldrive zat vast,kep mn hulp aangeboden.
daarna kwam er een auto met twee zweden aan gereden,natuurlijk ff staan babbelen.
zij vroegen of ik mee wilde rijden wat ik natuurlijk niet afsloeg.
mn hond moest ik natuurlijk achter laten.
maar die kon waarschijnlijk de weg wel terug en zou door een auto mee terug genomen worden.
wij dus met de 4weel drive de berg op.
het was de heledag al zonnig en warm.
tydens de rit omhoog sloeg het weer om.
sneeuwen niet normaal haha.
maar ut bleef behaagelijk on de het plasticzeil.
toen met mn 20kg zware backpack de berg op,naar 4800 meter.
onderweg dacht ik wat er ook gebeurd maar ik ga die zweden bij houden.
maar niets bleek minder waar,wat heb ik het zwaar gehad mn hard ging te keer als nooit tevoren.
die eilelucht sloopt je gewoon hoor.
ben een flink aantal keer gestopt om op adem te komen.
maar zoals het een echte wijk aan zeeer betaamd,natuurlijk boven gekomen.
en dat voelde echt als een overwinning.
terwijl ik eerst dacht dat doe ik wel ff hahaha.
weer een goede levens les eerst doen dan oordelen he.
tydens de tocht op onweerde het ook nog onder ons.
natuurlijk weer prachtige foto s gemaakt.
met de auto weer naar beneden, en tot mn verbazing zat mn hond nog daar op me te wachten aldie tyd.
hoppa mee de achterbak in bij ons,en naar zn huis gebracht.
daar uit de auto gezet maar daar was hij het niet mee eens en volgde ons tot we te snel waren.
mn hard brak wel ff hoor,maarja.
in machachi aangekomen weer afscheid genomen van mn weer tydelijke vrienden.
gelijk twee uur de bus in naar banos.
in hotel santa cruz (via de lonely planet).
heerlijk een douch genomen want ik was doordrenkt van sneeuw en water.

nou dat was het weer voor ff.

thanks voor jullie leuke berichies he.

xx robbyhey allemaal


  • 29 Februari 2008 - 14:18

    Evert:

    ha die Rob, wat een schitterende verhalen.als ik mijn ogen dicht doe kan ik je bijna volgen. wat een ervaring weer,toch!? kerel geniet er lekker van. wij blijven je berichten volgen. groet Evert en Marion

  • 29 Februari 2008 - 17:30

    Sas En John:

    He Robby,
    Wat een verhalen, geweldig om te lezen, en dat al na zo'n korte tijd!
    Wij zijn weer terug van een verassings-bezoek aan St. Johann, het was geweldig, en wat waren ze verrast zeg!
    Het was prachtig weer daar, ma en di 18 tot 20 graden, niet normaal...
    Rob geniet er lekker van,
    groetjes de Buurtjes

  • 29 Februari 2008 - 19:01

    Ludy:

    Hai Rob...Klinkt behoorlijk zwaar die tocht omhoog. En wat 'n aandoenlijk verhaal van die hond die jou zo trouw volgde. Op weer naar het volgende avontuur.
    Groetjes van Ludy en de rest.

  • 01 Maart 2008 - 10:46

    Paulus P:

    He Bokkem alles gaat lekker, als ik het zo lees. Alles op je goeiste Hollands, maar dat maakt geen flaus aus, je heb het weer goed naar je zin en dat hoor ik graag maatje!!. En iedereen weet dat jij een ontzettende dieren vriend bent dus ja, dan krijg je dat he. Rob ik blijf je verhalen volgen, vervolg je reis met ontzettend veel plezier en pas goed op je zelf. Groetje Paulus P. P.S. He en uh heb je die anna nog een beetje gekriebelt, zo van uh annaaaaaaaaa!!
    Bye bye ouwe bergbeklimmer.

  • 01 Maart 2008 - 11:18

    Spuug:

    geweldig, geniet van het lezen van je verhalen, Robby blijf genieten en uh blijf schrijven.

  • 01 Maart 2008 - 14:46

    Siep:

    Gaaf man, wat een tocht! Maar waar blijven de foto's nou? Ik ben eigenlijk wel reuze nieuwschierig. Oke, dan wacht ik maar totdat je er weer bent. Have fun en voorzichtig aan.

  • 03 Maart 2008 - 09:02

    Suus:

    Hey Gekke Robby! :)

    Zoals altijd weer leuke verhalen... Maar we wisten natuurlijk al dat je een grote dierenvriend was he ;) Zoals je toen met onze 'aap' omging... Nou geniet er maar lekker van!! Erg benieuwd naar je pics en spannende verhalen...

    Suus en Joost!

  • 03 Maart 2008 - 13:59

    Anja:

    Hey Robz, que bueno ....lekker genieten!!!!! Geweldige ervaring :-)

  • 04 Maart 2008 - 12:56

    Fredenbep:

    hai rob
    leuk verhaal we genieten met je mee.
    al die mensen die je otmoet en met die hond echt zoals je bent heerlijk om te lezen liefs mam en pap xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Baños

robby

bolivia here i come

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 17554

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 06 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: