la paz bolivia - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van robby handgraaf - WaarBenJij.nu la paz bolivia - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van robby handgraaf - WaarBenJij.nu

la paz bolivia

Door: robby

Blijf op de hoogte en volg robby

10 Oktober 2008 | Bolivia, La Paz

hey allemaal

9-10 smorgens lekker uit geslapen,
want dat was wel nodig met al dat geskate.
met flinke spierpijn natuurlijk!!!
met volle en kaylee naar fortlauderdale beach.
daar eerst het haventje in om wat info te vezamelen voor deapsea fishing.
toen door naar hooters om wat lekkers te.......eten.
heerlijk op het strand gezond/gezwommen en gebodysurfd heerlijk.
s avonds allemaal op uit eten getrakteerd, en dus naar een spaans/argentyns restaurant geweest.
HET WAREN DRIE GEWELDIGEDAGEN. haha
toen afscheid genomen en volle heeft me om 20.00 op miami international afgezet.
nou net op aeroporto la paz aangekomen 5.30 geland.
gezamelijk een taxi genomen met een hollandse die ik op het vliegveld aldaar ontmoet had.
zij had al een hotel gereserveerd,dus daar ff heen.
maar ik ben toch weer in mn vertrouwde el solario in gechecked.
want dat is in het centrum.

thats all folks
xx greetz robby

  • 09 Oktober 2008 - 09:27

    Isabelle:

    ik krijg allemaal van die beelden, van series door mijn hoofd geschoten, zie het helemaal voor me, jij met blote barst skatend over de boulevard, hahah lijkt mij geweldig !!kom op met die foto's en filmpjes!

    en je reis is nog niet eens begonnen, en nu al leuk!! hou ons op de hoogte!!
    dikke kus

  • 09 Oktober 2008 - 11:28

    Bep En Fred:

    leuk wat van je te horen je vacantie is al goed begonnen ik weet waar je bent dus ik kan het me goed voorstellen staat dat zandkasteel nog op het strand nou rob doe de groete aan de dewyertjes van ons.
    liefs pap en mam

  • 09 Oktober 2008 - 14:53

    Buurman:

    het gaat je goed af daar Buurman ! keep it up !!

  • 09 Oktober 2008 - 21:40

    Marion En Fred:

    Hé Rob,
    Geef mij ook van die geweldige vrienden die in Miami gaan wonen! Lijkt me wel leuk hoor op die skates de "blitz" maken op de zonvergoten boulevard van Miami....Dat doet maar! Nou man je heb helemaal gelijk hoor, geniet er maar van.
    Inmiddels zal je wel bijna op weg zijn of gaan naar Bolivia want het is hier nu 9 oktober 23.35 u Maar met het tijdsverschil is dat moeilijk uit te rekenen. In ieder geval hoop ik dat je een goede vlucht zal hebben of gehad hebt als je dit leest. En een té gek avontuur gewenst door Fred en Marion.

  • 10 Oktober 2008 - 12:26

    Elena:

    Hi Robbyman!

    fijn dat het je zo goed bevalt weer op vakantie! Ik dacht dat je wat goede tips voor ons zou regelen in Florida? Ga je skaten! Na die 350 km. in Denemarken, ben ik daar wel ff helemaal klaar mee :-) Spreek je snel X LL

  • 10 Oktober 2008 - 14:06

    Drè En Truus:

    Nu Rob al weer heel wat beleefd zo hè,en zo te lezen heb je het weer helemaal naar je zin!! We lezen weer van je, liefs Drè en Truus en de meiden!!

  • 11 Oktober 2008 - 05:41

    John V E:

    Hee maatje .. nou daar zit ie dan weer hoor met zn reet in zuid amerika heerlijk hoor ik kijk uit naar je komende verhalen ,geniet er maar lekker van ouwe doebes ...
    spreek je lators
    groeten Johnny

  • 11 Oktober 2008 - 18:58

    Kell:

    Nou het klinkt allemaal weer erg goed wat je aan het doen bent. Miami was dus super?! beter ook dat je lekker weer had daar! En nu gaat je avontuur in Bolivia weer beginnen/verder! Nou ik kijk uit naar je volgende bericht!!! heel veel plezier en probeer ook wat foto's bij te voegen! leuk om te zien!!
    nou dikke kus!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

robby

bolivia here i come

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 17559

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 06 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: