bijna bij macchu pitchu - Reisverslag uit Cusco, Peru van robby handgraaf - WaarBenJij.nu bijna bij macchu pitchu - Reisverslag uit Cusco, Peru van robby handgraaf - WaarBenJij.nu

bijna bij macchu pitchu

Door: robby

Blijf op de hoogte en volg robby

25 Maart 2008 | Peru, Cusco

mn volgende belevenissen
na veel uren reizen in gechecked, in hotel victoria een luxehotel voor de verrandering.
t dorp is niet zo veel aan zeer rustig.
de volgende dag naar islas ballestas een eiland vol met pinqins zeerobben allerlei vogel soorten,te veel om op te noemen.
een progtig gezicht zoveel dieren bij elkaar levend.
daarna naar een zandpark om wat fossielen en opgravingen te bekijken.
de volgende dag door gereist naar huacachina een oase een plek om te relaxen/zandbuggytour/zandboarding en stappen.
tydens de buggytour een local ontmoet en via hem een hele gezellige familie,waar ik s avonds ben blijven eten.
en daarna met z n allen naar een bar en later een disco.
waar natuurlijk weer veel gesalsaat en gedronken is.
om 5uur te bed en s morgens weer om 9uur op.
besloten om bij hen te overnachten ze zijn zeer gastvrij.
ook daar ontbeten en relaxed want dat was wel nodig met zo n kater sjeesus.
smiddags een aantal knutselartiesten ontmoet en via hen weer aan de praat geraakt met een peruaanse alexandra.
met alexandra en drie vriendinnen en een vriend gezellig gegeten en gedronken.
daarna naar de enige disco waar weer veel gedanst.
toen met z n 5en naar ica gegaan om 03.30uur
en in discotheek the who beland.
we konden viavia gratis naar binnen.
toen om 06.30 weer thuis gebracht met de auto en gepast afscheid genomen van alexandra haha
drie uur later op om naar ica te gaan om geld te wisselen,wat een crime hier in peru.
ik ben nu al 8 dagen aan t proberen om geld te pinnen,dat was nl in equador geen probleem.
toen door gereist naar nasca.
daar zijn de nasca lijnen waar overhet ontstaan verschillende theorien bestaan.
daar aan gekomen een schot ontmoet dave o brien.
om 17.15 gezamelijk het vliegtuig in om dit lijnen fenomeen te bekijken.
ook dit was weer een hoogtepunt prachtig.
toen beneden aangekomen moesten we een vliegtax betalen, die volgens ons in de prijs zat.
een hoop herry met de touroperrator.
en natuurlijk niet betaald.
om 24.00 naar cusco gereist en ook hier weer geld proberen te pinnen maar geen bank die me kan helpen?????
zoek het maar uit zijden ze.noujaaa??
toen contact met me zussie gezocht.
en die heeft wat overlaten maken wat ik morgen hoopelijk op kan halen.
bij de westerunionbank.
morgen dus hopelijk de matchu pitzu bekijken, als het geld gelukt is.

nou nu ff wat eten.
nou tot mails uit het warme peru

xx robby

tydens

• 25 Maart 2008 - 09:41

Fred En Bep:

nou rob dat was weer ,n mooi verhaal.
    en al contacten en gastvrijheid.
    maar dat geld he straks moet je nog gaan werken ha ha afwassen etc.
    maar misschien is het al gelukt via je zussie.
    fijn om weer wat gehoord te hebben.
    pap en mam tot gauw xxx

• 25 Maart 2008 - 12:24

Marion Van Geldorp:

Ha die Rob, Vervelend dat je nergens geld kan krijgen,dat hebben wij ook meegemaakt vorig jaar, het kost tijd en ergenis maar daar tegenover staat dat je wel veel meemaakt. Wat zijn die Nasca lijnen? Nooit van gehoord, wat moet ik me daar bij voorstellen? Zal eens googelen om dat uit te zoeken. Veel plezier in het warme Peru en wacht op je volgende verslag. groeten Marion van Geldorp

• 25 Maart 2008 - 16:09

Marion Van Geldorp:

Hoi Rob,
    daar ben ik nog even,de lijnen van Nazca bekeken en had deze inderdaad al eerder gezien zonder te weten hoe dit heette. Maar bij mij was het bekend als afbeeldingen en niet als "lijnen", vandaar. Lijkt me wel té gék om dat van boven uit de lucht te kunnen bekijken.
    Zo heb ik weer wat geleerd....je bent nooit te oud......groeten Marion en goeie reis nog.

• 25 Maart 2008 - 16:31

Paulus P:

Robbie!!!!!!!! Lekker bezig, nog een beetje gezwaffeld met al die chika,s.
    Klingt allemaal erg gezelig, en uhh als je geen geld heb dan ga je maar op de trekhaak zitten bokkem, niet zo zeuren hoor!!!!. En Awakenings was weeeeer heel gezelig maar je heb nix gemist hoor , maat nog veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen in levende lijve, groetejs uit het sneeuwachtige Holland. Mzzl Paulus P

• 25 Maart 2008 - 19:45

Alex:

Beste Rob, Ik heb me helemaal kapot gelachen om je verhalen... geweldig komisch hoe je schrijft. De comentaren zijn idem dito !!!

groeten en misschien komen we elkaar nog ergens tegen, ik zit nu in Chiclayo, Peru ..

:-)

• 25 Maart 2008 - 19:52

Ans:

Hallo Rob,kreeg natuurlijk via Fred jouw mail toegestuurd en volg je reis dus een beetje. Je beleeft veel in je eentje, steeds weer een uitdaging maar ook wel weer een geweldige voldoening. Goed dat je zelf zo gemakakelijk bent en je overal aanpast, zeker als je geen geld hebt is het toch maar goed dat je hier en daar mee kunt eten en aan vrouwen geen gebrek zo te lezen. Nou kanjer, geniet nog maar van al die bijzondere ervaringen en de vrijheid, dat zal een geweldig gevoel geven!! Blijf je volgen!
    Kus, Ans

• 27 Maart 2008 - 07:46

Dre En Truus:

hallo rob, even een berichtje van mij, leuk om zo wat van je te horen! je beleeft van alles hè, maar hou het wel netjes hoor! (Ha Ha) wat zal je een hoop te vertellen hebben als je terug bent!! hier verder alles goed, schapen gelammerd dus alles weer rustig! je vader en moeder waren gisteren geweest zodoende hoorde ik dat je jouw ook kon krijgen via internet en zie het is gelukt!! nu nog veel plezier en we horen wel weer wat van je mischien, liefs Drè en Truus.