op nieuw naar bolivia - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van robby handgraaf - WaarBenJij.nu op nieuw naar bolivia - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van robby handgraaf - WaarBenJij.nu

op nieuw naar bolivia

Door: robby

Blijf op de hoogte en volg robby

27 September 2008 | Nederland, Wijk aan Zee

hey allemaal

nog een weekie en dan ga ik weer naar zuid amerika,bolivia.
weer zal ik op deze pagina mn reis verslag doen.
ik zou het leuk vinden als ik tydens mn reis, contact met jullie kan houden.
dat is me de andere keren zeer goed bevallen.
zondag 5 oktober om 22:15 vlieg ik eerst voor 3 dagen naar miami (florida)om volkert de weyer en zn meiden te bezoeken.
10 october zal ik s morgens vroeg 5:10 op la paz (bolivia)landen.
vervolgens heb ik geen planning gemaakt.
en zal verder wel zien.

ik hou jullie op de hoogte
jullie mij ook?

greetz robby

  • 27 September 2008 - 08:45

    Paul Van Eerden:

    Ik zal blij zijn als je weg bent, ben die kale kop helemaal zat haha.
    Zie je morgen Pik,mzzl

  • 27 September 2008 - 08:55

    Kelly:

    Ik ben stikjaloers!!!! Echt zo gaaf dat je weer gaat! Leuk dat je weer een dagboek bij gaat houden... we zullen jou ook uiteraard op de hoogte houden van alle spannende gebeurtenissen hier!! :)
    Kus Kel

  • 27 September 2008 - 10:39

    Anna Van Randeraat:

    Lieve Rob,
    Jeetje wat is dat alweer snel dat je vertrekt. Lekker naar de zon, fijn voor je. Doe Volkert de groeten, ik bel je nog even.
    Kus van je zus

  • 27 September 2008 - 11:21

    Marion:

    Hoi Rob,

    Je gaat weer van start om nieuwe avonturen te beleven! Lijkt me heerlijk, vooral nu ik zelf zo'n mooie reis achter de rug heb.
    We hopen dat je het verschrikkelijk naar je zin gaat hebben en we wensen je een hele goede reis toe. Ga genieten van alles wat je tegenkomt dan doen wij dat ook. Houd ons op de "hoogte" (na ons gesprek in Wijk aan Zee begrijp je wel wat ik bedoel?!) Héél véél plezier en de groeten van Marion en Fred.

  • 27 September 2008 - 19:58

    Lotje:

    daar gaat ie weer!!!! :)

  • 28 September 2008 - 10:12

    Evert En Marion:

    Hallo Rob,

    Dat ziet er weer goed uit voor je. We lezen je verslagen graag, dus hebben ons natuurlijk weer aangemeld. We zullen ze allemaal weer lezen als wij ook weer terug zijn. We spreken elkaar voor je weg gaat misschien nog. In ieder geval wensen wij je nu alvast een fantastische reis. Geniet, geniet en.................gedraag je, ha, ha

    groe Evert en Marion


  • 04 Oktober 2008 - 13:47

    Isabelle:

    leuk weer om je verhalen te gaan lezen!! ik wacht in spanning! heel veel plezier in ieder geval!!

  • 07 Oktober 2008 - 19:47

    Siep:

    En?? Ben je er al? Ben je vrijdag helemaal vergeten om een goede reis te wensen. Heb zondag nog wel aan je gedacht. Thuis op de bank met de hele dag regen... En jij weer lekker op avontuur!! Doe je helemaal goed. Heel heel heel veel plezier en geniet ervan.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

robby

bolivia here i come

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 17553

Voorgaande reizen:

25 Februari 2008 - 06 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: